0
0

Rendelési és szállítási információk

  • Főoldal
  • Rendelési és szállítási információk
Átmenetileg telefonon, vagy e-mailben tudtok árut rendelni: (a korábban megszokott és jól működő webshopot megtartjuk, jelenleg átdolgozás alatt van, az esetleges kellemetlenségért elnézést kérünk!)

Rendelés leadása:

06-20-453-4381  vagy a
sales@podomedic.hu e-mailen.
(Amennyiben esetleg nem kaptok egy napon belül választ, jelezzétek ezt nekünk, nehogy elakadjon.) A telefonszám hétfőtől péntekig, reggel 8-18 óráig fogad rendeléseket vagy információ kérést, ezen kívüli időben email, esetleg sms üzenetet tudtok küldeni, amit a következő munkanapon fel is dolgozunk.
 
Lehet személyesen is elvinni a termékeket  6000, Kecskemét, Szabadság tér 4.sz.
 
illetve futárszolgálattal kérni a kiszállítást, ennek szállítási költsége van.
 
A weblapon a webshopot hamarosan ismét tudjátok használni, átdolgozás alatt van (az áru átvételét  a "pénztár" menüben (jobb felső sarok) lehet és kell is  majd  kiválasztani) A rendelés végén van egy megjegyzés mező, ha bármi probléma van vagy adott napra kérnétek a csomagot azt oda nyugodtan be lehet írni.
 
Személyesen hétfőtől péntekig 9:00-17:00-ig be lehet jönni a termékekért, ezt kérlek Benneteket mindenképpen előre jelezzétek telefonon: 06-20-453-4381
 
Itt személyes átvételkor  lehet utalásban, készpénzben és bankkártyával is fizetni, illetve a rendeléstől számítva bármikor lehet jönni a termékekért.
Fizetési mód kiválasztására továbbra sem lesz majd lehetőség a webshopban, viszont a megjegyzésben kellene feltüntetni, hogy hogyan szeretnél fizetni.
 
Futárszolgálat választásánál 12 óráig beérkezett rendeléseket  másnap elviszi a futár, és azt azt követő napon tudjátok megkapni.
 
A későbbiekben lehet majd a futárnál bankkártyával, készpénzben lehet fizetni.
Jelenleg lehetséges utalásra kérni az árut. A számla kiegyenlítéséig az Artiba Bt. birtokában marad a megrendelt és átvett termék.
 
Utaláskor 8 napos számla kiegyenlítési határidőt adunk meg az online számlán, ahonnan az esetleges mulasztások alkalmával automatizálva mennek ki a fizetési felszólító e-mailek. (Ha időközben a számla kiegyenlítésre került, akkor az ezáltal okozott kellemetlenségért elnézést kérünk már most, viszont a számlázó program beállítása csak a fizetési határidőt veszi figyelembe, banki infókat, beérkezett összegeket nem. Értelemszerűen ilyenkor, ha a számla időközben kiegyenlítésre került a fizetési felszólítás nem érvényes). Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni a szakmailag is magas színvonalú termék menedzsment és értékesítés érdekében, melynek költségeit a kiállított számlák beérkezett összegeiből fedezünk. Köszönjük, ha pontosan, határidőre indítjátok az utalásokat!
 

Költségek:

Kezelési költség
25.000ft  alatti rendelés esetén +1,000ft
 
Szállítási költség
100.000ft alatti rendelés esetén + futárszolgálat által megadott,  a csomag méretétől, és súlyától függő összeg.